Porządek Walnego Zgromadzenia obrad na dzień 29.09.2022
8 września, 2022Porządek posiedzenia Rady Nadzorczej na dzień 19.09.2022r.
12 września, 2022Przetarg nieograniczony
Termin składania ofert do 26.09.2022r. do godz. 10.30
w siedzibie S.M. „KASZUBY”.
Wymagane oświadczenia i dokumenty , które wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty:
A. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
- Formularz ofertowy – załącznik nr 1.
- Wykaz wykonanych w okresie 3-lat usług – załącznik nr 2.
- Podpisany wzór umowy – załącznik nr 3.
4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert – załącznik nr 4. - Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących
ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych –
– załącznik nr 5. - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – załącznik nr 6.
- Wykaz kadry technicznej robót instalacyjno-elektrycznych przewidzianych do realizacji umowy – załącznik nr 7 (dołączyć wymagane uprawnienia – osoby biorącej udział w zamówieniu).
- Dowód wpłaty wadium – załącznik nr 8.
- Harmonogram rzeczowo finansowy wykonania robót – załącznik nr 9.
- Polisa OC na kwotę min. 200 000 zł – załącznik nr 10.
- Referencje lub inne dokumenty potwierdzające realizację podobnych inwestycji – załącznik nr 11.
- Referencje z ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert na roboty budowlane obejmujące prace o podobnym lub tym samym charakterze na budynkach mieszkalnych wielorodzinnych o łącznej wartości min. 1,5 mln zł w tym 250 tys. zł finansowanych ze środków unijnych – załącznik nr 12
- Podpisane oświadczenia od 1 do 11 – załącznik nr 13
- Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 14.
- Oświadczenie o braku powiązań kapitałowo-osobowych z Zamawiającym – załącznik nr 15.
- Oświadczenie RODO – załącznik nr 16.
- Oferent do oferty załącza jedną oprawę świetlną na klatkę schodową i jedną oprawę świetlną ciągu piwnicznego, które uwzględnił w swojej ofercie. Każda oprawa musi być połączona kablem z wtyczką do gniazdka elektrycznego, tak aby członkowie komisji przetargowej mogli sprawdzić jak świeci oferowana oprawa świetlna. Po rozstrzygnięciu przetargu oferent osobiście odbiera powierzone Spółdzielni oprawy – załącznik nr 17.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można nabyć odpłatnie w siedzibie Spółdzielni przy ul. Sędzickiego 30 w Kartuzach (koszt 50 zł brutto).
Spółdzielnia zastrzega sobie swobodny wybór ofert i możliwość unieważnienia, lub odstąpienia od przetargu bez podania przyczyny.
Miejsce otwarcia ofert w siedzibie Zamawiającej:
Spółdzielnia Mieszkaniowa „KASZUBY”
83-300 Kartuzy
ul. Sędzickiego 30
dnia 26.09.2022r. o godz. 11:00 świetlica (parter)
Wadium powinno być wniesione najpóźniej do dnia 23.09.2022r.
na konto PKO BP O/Kartuzy 54 1020 1866 0000 1902 0001 1361
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA „KASZUBY” w KARTUZACH
83-300 KARTUZY UL. SĘDZICKIEGO 30