Porządek Walnego Zgromadzenia obrad na dzień 29.09.2022
8 września, 2022Porządek posiedzenia Rady Nadzorczej na dzień 19.09.2022r.
12 września, 2022Przetarg nieograniczony
Termin składania ofert do 26.09.2022r. do godz. 8.30
w siedzibie S.M. „KASZUBY”.
Wymagane oświadczenia i dokumenty , które wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty:
A. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
- Formularz ofertowy – załącznik nr 1.
- Wykaz wykonanych w okresie 2-lat usług – załącznik nr 2.
- Wzór umowy – załącznik nr 3.
- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert – załącznik nr 4.
- Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących
ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych –
– załącznik nr 5. - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – załącznik nr 6.
- Zaświadczenie z KRK – dotyczące starającego się o udzielenie zamówienia podmiotu gospodarczego i osoby kierującej Firmą (podpisującej umowę) o niekaralności – załącznik nr 7.
- Wykaz kadry technicznej robót montażowych przewidzianych do realizacji umowy – załącznik nr 8. (dołączyć stosowne uprawnienia osoby biorącej udział w zamówieniu)
- Wykaz wyposażenia technicznego – załącznik nr 9.
- Informacje o banku i numerze konta – załącznik nr 10.
- Dowód wpłaty wadium – załącznik nr 11.
- Harmonogram rzeczowo finansowy wykonania robót – załącznik nr 12.
- Polisa OC – załącznik nr 13.
- Referencje lub inne dokumenty potwierdzające realizację podobnych inwestycji – załącznik nr 14.
- Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 15.
- Oświadczenie o braku powiązań kapitałowo-osobowych z Zamawiającym – załącznik nr 16.
- Oświadczenie RODO – załącznik nr 17
- Podpisane oświadczenia od nr 1 do nr 11 (ujęte w tabeli do SIWZ) – załącznik nr 18
- Oferent załącza pusty protokół z montażu jakim będzie się posługiwał przy realizacji inwestycji – załącznik nr 19
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można nabyć odpłatnie w siedzibie Spółdzielni przy ul. Sędzickiego 30 w Kartuzach (koszt 50 zł brutto).
Spółdzielnia zastrzega sobie swobodny wybór ofert i możliwość unieważnienia, lub odstąpienia od przetargu bez podania przyczyny.
Miejsce otwarcia ofert w siedzibie Zamawiającej:
Spółdzielnia Mieszkaniowa „KASZUBY”
83-300 Kartuzy
ul. Sędzickiego 30
dnia 26.09.2022r. o godz. 9:00 świetlica (parter)
Wadium powinno być wniesione najpóźniej do dnia 23.09.2022r.
na konto PKO BP O/Kartuzy 54 1020 1866 0000 1902 0001 1361
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA „KASZUBY” w KARTUZACH
83-300 KARTUZY UL. SĘDZICKIEGO 30