Zaprojektuj i wybuduj – monitoring terenów wokół budynków mieszkalnych wielorodzinnych w Kartuzach, Żukowie i Sierakowicach.
23 stycznia, 2025Porządek posiedzenia Rady Nadzorczej na dzień 24.02.2025 r.
17 lutego, 20251. Wymagania formalne
Wykształcenie: minimum średnie, preferowane wyższe (np. administracja, zarządzanie).
Doświadczenie zawodowe: minimum 1-2 lata na podobnym stanowisku (sekretariat, obsługa biura, administracja).
Znajomość języka polskiego: biegła w mowie i w piśmie.
2. Umiejętności
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (WORD, EXCEL, OUTLOOK).
Znajomość elektronicznego obiegu dokumentów (EOD i EZD).
Znajomość podstawowych przepisów prawa dotyczące Spółdzielni Mieszkaniowych i Kodeksu Postępowania Administracyjnego, RODO.
Umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych i bezpośrednich z mieszkańcami, Organami Administracji Publicznych i z innymi kontrahentami.
Zdolność do ustalenia priorytetów i pracy pod presją czasu.
Wysoka kultura osobista.
3. Zakres obowiązków
Prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, odbieranie telefonów, organizacja obiegu dokumentów.
Obsługa urządzeń biurowych: drukarki, skanery, kserokopiarki.
Sporządzania pism urzędowych, notatek służbowych, raportów, ewidencji, rejestrów.
Organizacja spotkań, koordynowanie kalendarza Zarządu.
Udzielanie informacji, przyjmowanie wniosków, kierowanie spraw do odpowiednich działów.
Dbanie o zgodność dokumentacji z przepisami prawa i wewnętrznymi regulacjami.
Zamawianie materiałów biurowych, dbanie o prawidłowe funkcjonowanie biura.
Nadzór nad archiwum zakładowym.
4. Mile widziane
Doświadczenie w pracy Spółdzielni Mieszkaniowej i znajomość obsługi programu „DOM 5”.
Umiejętność organizacji wydarzeń i spotkań (np. Walne Zgromadzenie).
TERMIN SKŁADANIA CV – do 07.02.br. na adres biuro@smk.kartuzy.com.pl lub osobiście w biurze Spółdzielni.
Prosimy o zamieszczenie w CV klauzuli dotyczącej zgody na przetwarzanie danych osobowych.